Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Sabtu, 19 Mac 2011

EMITED 5 ✽

Emited Make Me SHINee And Happy ~


Luv KORANG !



Aku nak cite pasai kengkawan dlm gamba nieyh !! Saat-saat yang di nantikan ' bergambar bersama-sama ' .. Hari Isnin hari latihah pantun di sekolah .. Aku bercadang nak bergamba bersama-sama . Tapi berasa amat kecewa sebab Fatihah tak datang. Kata Eda "Fatihah padat dengan jadual Harian dia.." Eik ? aku pelik betol ngan Fatihah ni , Hari isnin pun buzy macam dah kerja je aku tengok . Hurmm , oke , kte balik pada cite, nak thu xspe paling pendek means rendah mcm mila kat dalam gamba nieyh ? Hah , klw nak thu sangat Cik kak yang chumell uw .. Kutuk jangan sebarang kutuk , nanti dapat dosa. Hah ! Name die Intan larh , korang tgk je gamba 2 msty dha thu nye an ? hehehe , Intan nie pndai gak , pekse tak bce bku langsung pown markah tggi dr aku , tpi x tggi sgt ye.. means mark dkt2 sme je .. mora or less , hua3 .. klw bce bku aq rse boleh dpt A minah nie .. Hahaha , spa srh die tak bce bku . Ble dpt paper muke tak puas aty je aku tgk Intan 2 .. Sian kwn aq sorang nieyh .. Nak thu gak tak ? Intan nieyh mulut ... ish3 , mcm mulut murai , ckp laju bnar! Murid melayu plg Bising dlm kelas .. tapi die Baik , pepatah " Suka kenakan Orang !! Oke, Next , cpat2 , tkot Intan mra aku plak !!  Nak thu pulak tak spe yang Jiwang dalam gamba nieyh ? Korang rse spe ? tanya sama hati korang dlu , pas 2 jwb dlm hati .. TENET** tamat , jawapan nye Mira , Aku tak thu nak ckp ape pasai minah jiwang nie , skit2 nangis... skit2 merajuk ... ssh beb nak pujuk ! klw nak pujuk die kene pkwe die yang    pujuk , senang sikit klw ade mamat MC 2 .. huhuhu .. Oke , Next , nak thu tak spa yang paling aku geram , rasa mcm nak cubit2 pipi dia .. hahaha , That was Eda ! Nak cite ap pasai die nieyh.. Hah ! Eda ske dan minat gila cer dan drama korea , klw ade je news pasai artis atau cer yang die tgk , die bkn nye nak cite kat aku , =.=' , nak thu x dia cita sma spa ? Mira JE .. aku nak thu diorang kata senyap larh , kecik aty aku !!! Oke larh , mlas nk cite pasai dia .. depah nak merajuk sama hang eda !!! Oke , Next , bdk die ska mkn gula , mcm semut gak la .. I means Diyana .. Hari2 aku nmpk die bwk gula2 ..kdng2 mnx kasi , time die pokai die x kasi .. means oke larh dari x dpt kan ? Oke , Next is Me ! Eira , hehe : D aku nieyh sukesuke beborak .. Boring gilerr kalau 1 ary tak borakborak .. aku tak tawu lagih mau cer cite hapehape lagi kat u all , but know aku suke share cer cte ngan my EMITED gurls about my BF and all ~ ngeee .. HAHA ~ : D , that all 2days .. (n_n)

5 ulasan:

  1. huhuhu....pandai ko tliz pasal hampa kt si2.....siap hang...nti aq wt yg lagi baik punya huhu......psal myra 2 cete lah ckit psal p.we dyer....biar lebih menarik.....pasal teha x der ker??????hehehe....pasal hang pon x der kan....huhuhu...tpi x pew...best gak arh...bley luahkan perasaan kter kan...hmm...k lah...nnti wt bnyk2 lagi tau...hehe...papai....

    BalasPadam
  2. hang nie jgn la buli depa , depa srh bodyguard mari skola nnt !!! :p .. depa x tkt arr .. mai sini !!

    BalasPadam
  3. nnti hampa dtang kt depa yo.....depa tnggu di2 diam2......nnti ko terkejut beruk...lari x cukup tanah....huhuhu.....B-)

    BalasPadam
  4. ckp bsr !!! :p ... kta tgk nnt !!! haha

    BalasPadam